8 уловок змусити вас купити шампунь конкретної марки

8 уловок змусити вас купити шампунь конкретної марки

Якщо провести опрос серед покупців шампуню, то можна визначити як негативні, так і позитивні відгуки. Але споживач частіше буває незадоволеним, тому що обіцяного ефекту не отримує. Чому?

Шампунь - це в першу чергу миючий засіб. Все останне, що приписують данному продукту, є уловками маркетологів. Іх ціль - більше й частіше продавати. 

Що ж вигадують вони для того, щоб змусити вас купувати саме їх шампунь?

Уловка №1

Шампуні для різних типів волосся, таких як: кудряве, фарбоване, сіде, тонке волосся і навіть для лисих.

Насправді всі шампуні мають однакову основну суміш. Це вода, лаурилсульфат натрію (у більш дорогих лаурилсаркозинат натрію та ін.), Емульгатори, стабілізатори, консерванти та подібні допоміжні речовини. Додаткові добавки можуть відрізнятися в різних шампунях, але вони майже ніяк не впливають на волосся.

А маркетологи знають, що чим більше серій має їх марка шампуні, тим більше різних споживачів залучає.

Уловка №2

Шампунь рекомендується професійними стилістами.

Перевірити це ніяк не вдасться, адже на флаконі не вказано їх номерів телефонів або іншої інформації. Але якщо б вони і були, то це явно підготовлені за гроші люди. Также само, як, наприклад, відомі особистості, рекламуючі товари за великий гонорар. Не більше.

Уловка №3

Шампунь не тільки миє, а ще й лікує.

Такі фрази на флаконах це всього лише маркетингова уловка. Любоий лікар вам скаже, що вилікувати волосся за допомогою шампуню неможливо, щоб в нього не додавалося. За допомогою шампуню, звичайно, можна покращити зовнішній стан волосся, але це буде лише зовнішнє "лікування" за допомогою силіконів та інших синтетичних добавок. А ось позбавити вас від випадіння волосся або облисіння абсолютно не вдасться.

Уловка №4

Іноваційна формула шампуню.

Не існує ніяких формул шампуней. Є компоненти та их різноманітні комбінаціі в тих чи інших составах.

Уловка №5

Натуральні шампуні

Додавання до шампуню краплі меду або будь-якого рослинного екстракту не дає права шампуню називатися натуральним. І ефекту від цих інгредієнтів ніякого не буде. Дійсно натуральний шампунь можна зробити тільки вдома.

Уловка №6

Гіпоалергенні шампуні.

Така приваблива помітка на флаконі говорить тільки про те, що цей шампунь може викликати алергію з невеликою вірогідністю. Тобто дійсно може. Це відноситься до всіх шампунів, у тому числі й з натуральними компонентами, тому що натуральні компоненти викликають алергію навіть частіше. Тому людям з чутливою шкірою потрібно дуже уважно вибирати собі засіб.

Уловка №7

Шампунь №1 в світі (№1 в Європі, №1 для всієї родини, №1 для чоловіків та ін.)

Такі налипки можна часто бачити на різних флаконах, але вони ні про що не говорять нам. Така помітка завжди супроводжується зірочкой. Прочитав сноску, з'ясовується, що якась нікому невідома група людей підтвердила це в опитуванні.

Уловка №8

Шампунь 2 в 1 (шампунь + кондиціонер).

Багато людей, обирая такий шампунь, сподіваються вирішити дві проблеми: відмити та напитати. Але компоненти такого шампуню будуть заважати один одному: миючі не зможуть як слід вимити, кондиціонуючі компоненти не встигнуть напитати. В остаточному підсумку волосся залишиться непромитим та неухоженим. З′являється потреба частіше мити.

Висновок

Не варто йти на поводу у рекламістів й маркетологів, і вірити всьому, що написано на флаконах. Що робити? По-перше, завжди читати склад, а не рекламні надписи. По-друге, купувати шампунь тільки для того, щоб вимити волосся. Лікувати, напитувати, ухаживать - призначені інші спеціальні засоби.

Поделитесь полезной информацией:

 

Один з найпопулярніших пошукових запитів в інтернеті - це відгуки про будь-які товари і послуги.Кількість таких запитів лише в Рунеті обчислюється семизначним числом. Але якщо з відгуками про побутову техніку, наприклад, все більше мене...

Коментарі

Post new comment

Нотатка

Пожалуйста, не оставляйте внешних ссылок, такие комментарии блокируются автоматически. Все комментарии на этом сайте публикуются только после просмотра модератором.

Сразу после публикации, Вы можете получить уведомление на ваш электронный ящик. Если Вы хотите получить уведомление, поставьте галочку под формой комментариев.

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Яндекс.Метрика