Чому відгуки брешуть все частіше

брехливі відгукиЗ розвитком в Рунеті соціальних мереж та спеціалізованих сайтів, на яких публікують відгуки, все більшої популярності набирає такий вид діяльності, як репутаційний менеджмент.

Що це таке

Все більше людей, перш ніж купити якийсь товар або скористатися чиєюсь послугою, воліють спочатку ознайомитися з порадами відгуками. Вся біда в тому, що люди, у всякому разі, на безкорисливої основі, предпочитаются частіше ділитися негативним досвідом, ніж позитивним. Перефразовуючи класика можна сказати, що всі щасливі власники хороших товарів схожі один на одного, а всі кому з цим не пощастило, нещасливі по-своєму. І поспішають поділитися своїм горем на сторінках що радять сервісів. У зв'язку з чим, кілька негативних відгуків за відсутності достатнього числа позитивних здатні неприємним чином вплинути на репутацію навіть в цілому цілком гідного бренду.

Хотіли як краще, але вийшло ...

Щоб якось управляти цими процесами і з'явився репутаційний маркетинг. У Росії займаються ним, як правило, ті ж фахівці, які просувають бренд в мережі інтернет.

В цілому репутаційний маркетинг це цілий арсенал різних засобів, здатний вирішувати безліч завдань. В рамках даної статті ми розглядаємо тільки аспекти, що стосуються репутації (не дійсні якості, а саме репутації, на жаль, в нашій дійсності це не рідко різні речі) якості товару і послуг та емоційної привабливості компанії. Саме на ці аспекти найбільше впливають відгуки.

Зараз робота над поліпшенням репутації бренда входить в стандартний набір послуг будь-якого оптимізатора. Але вся біда в тому, що, як правило, завдання ставиться не просто дотримати баланс сил, а практично повністю очистити ім'я вдячного клієнта від скверни негативних відгуків. Що відповідно призводить до того, що відгуками стало складно довіряти.

Як з цим боротися

Саме з цієї причини на нашому сайті з'явився відповідний розділ, в якому ми аналізуємо відгуки по найбільш популярним товарам і особливо по найбільш спірним у плані кількості справжніх відгуків. Природно не будь-яких товарів, а саме тих, які відповідають тематиці нашого сайту, тобто відгуків про різні шампунях.

З ознак ми відсіваємо з імовірністю близькою до 90 відсоткам відгуки замовні, брехливі і просто рекламні. Це стосується як позитивних, так і негативних відгуків. Оскільки завданням репутаційного маркетингу може стати не тільки поліпшення репутації компанії замовника, але погіршення репутації його найближчих конкурентів.

Висновок

Якщо ви цінуєте свій час і не хочете попастися на вудку маркетологів і оптимізаторів, підпишіться на наші новини, і ви завжди будете першим отримувати найбільш актуальну і правдиву інформацію про шампунях. Якщо ж вас цікавить який-небудь шампунь, який поки не представлений на нашому сайті, напишіть про це в коментарях до даної статті.

Поділіться корисною інформацією:

 

 

 

Один з найпопулярніших пошукових запитів в інтернеті - це відгуки про будь-які товари і послуги.Кількість таких запитів лише в Рунеті обчислюється семизначним числом. Але якщо з відгуками про побутову техніку, наприклад, все більше мене...

Коментарі

Post new comment

Нотатка

Пожалуйста, не оставляйте внешних ссылок, такие комментарии блокируются автоматически. Все комментарии на этом сайте публикуются только после просмотра модератором.

Сразу после публикации, Вы можете получить уведомление на ваш электронный ящик. Если Вы хотите получить уведомление, поставьте галочку под формой комментариев.

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Яндекс.Метрика