Чи вірити відгукам

шампуньЯк правило, відгуки про товари та послуги можна знайти в трьох місцях: форуми, спеціальні сайти, де можна знайти відгуки на будь-яку тематику і інтернет магазини, де відгуки залишають на сторінці товару.

Відгуки на форумах

Форуми, пожалуй, найбільш достовірне джерело відгуків.Більшість користувачів, не мотивується нічим, крім бажання поділитися своїм досвідом, частіше сумним досвідом, про той чи інший товар, магазин, послугу.Проте на кожному популярному форумі є люди, які лобіюють, яку-небудь марку або марки товарів.Це може бути група користувачів або один користувач з декількома акаунтами. Як правило, це відбувається не без участі адміністрації сайту. Також іноді користувачам з хорошим рейтингом (великою кількістю повідомлень і стажем на форумі), пропонують за певну винагороду просунути той чи інший товар.

Просування через форуми пропонується як один з видів рекламної компанії деякими рекламними агентствами. У великих агентств є своя база напрацьованих «авторитетних» користувачів,
 які час від часу просувають ті чи інші товари, але таким користувачам н ужно чимало платити.Адже скільки до ж їм довелося витратити часу, щоб за рік накатати кілька тисяч повідомлень.... Діють, як правило, таким чином.Створюється тема, автор якої починає співати дифірамби якомусь товару і пропонує поділитися іншими користувачам своїм думку про нього.Якщо дискусія різко йде в небажану сторону, то підключаються інші зацікавлені користувачі, так щоб в цілому позитивних відгуків було більше.Також адміністрація може підчистити або закрити тему.

Агентства поменше діють економніше, розміщують оголошення на спеціальних сайтах для фрілансерів (людей виконують роботу віддалено, без укладання довгострокового договору з роботодавцем).Де за невелику плату пропонують просувати товари замовника з оплатою за повідомлення. Платять за це дуже мало, але і користувачів таких обчислити легко, як правило, 80% із загального, невеликого числа їх повідомлень присвячені одній темі.

шампуньСайти з відгуками на різну тематику

На якому сайті є можливість залишити відгук, але існують сайти, які спеціалізуються виключно на відгуках.У російськомовній частині інтернету можна знайти чимало сайтів такого плану, але безперечно лідирують три майданчики.

www.otzyv.ru

Один з найстаріших сайтів такого типу. Сайт створено в 2002 році. На жаль, тематика відгуків на ньому обмежена, основний напрямок туризм, пізніше додалися розділи кіно і автомобілі.Ризик натрапити там на підставний відгук приблизно такий же, як і на форумах.

www.irecommend.ru

Сайт створено в 2008 році і займає друге місце по відвідуваності. Хоча цілком імовірно, що загальна кількість відгуків на ньому більше ніж на попередньому. І це цілком закономірно, оскільки, по-перше, відгуки там можна знайти на будь-яку тематику, а по друге, за відгуки там платять.Сума оплати залежить від тематики, від оцінок оглядів іншими користувачами і від кількості переглядів.

otzovik.com

Сайт створено в 2010 році. Структура і принцип роботи схожий на irecommend.ru.У полне імовірно, що і власники у них одні й ті ж.В усякому разі, обидва сайти перебувають на одному хостингу-Hetzner (сервер розташований у Німеччині).Але, незважаючи на це, заробіток у тих, хто публікує там відгуки приблизно в два-три рази вище, ніж на попередньому. Оплата за відгук та за перегляди більше. Це пов'язано з тим, що сайт поки набирає оберти, його відвідуваність в три рази нижче ніж у irecommend.ru, але все ж досить велика - приблизно 14-15 тисяч осіб на добу.

Якість відгуків

Завдяки такій мотивації, люди з більшою охотою залишають на цих сай тах відгуки.Однак і великий ризик натрапити на недобросовісний або необ'єктивний відгук.Адже існує чимало користувачів, для яких залишати відгуки на сайтах irecommend.ru і особливо на otzovik.com стало, чи не основним заробітком, вони плодять відгуки сотнями.І важко повірити, що все те, про що вони пишуть, випробувана і випробувано ними особисто. Можливо, що перші два - три десятки відгуків ще відповідають де йствітельності, а далі пішов конвеєр.

Можливість оцінити відгук позитивно чи негативно була придумана, щоб показати ступінь довіри користувачів до відгуку, але часто вона використовується не за призначенням. Професійні «отзовікі», збираються в групи по кілька осіб і оцінюють позитивно відгуки один одного і негативно відгуки конкурентів, що позитивним чином позначається на заробітку кожного члена групи.На сайті otzovik.com, можна «дружити» як у соціальних мережах.

Звичайно, якщо користувач зареєстрований на сайті не один місяць, а кількість відгуків не перевищує 20 -30 штук, то, швидше за все він просто ділиться інформацією, а не пише відгуки заради заробітку, тому якщо у вас виникли сумніви в достовірності відкликання, перегляньте профіль користувача . Також доброю ознакою є наявність у відгуку фотографій зроблених рецензентом, і більше 20 позитивних оцінок.

Рекламні відгуки

Як і на форумах, на цих сайтах є ризик натрапити на рекламний відгук, який може ввести в оману. Перша ознака такого відкликання, якщо користувач залишив один єдиний позитивний відгук про конкретний товар і більше не писав ніяких інших.Як правило, люди не дуже поспішаючи т ділитися своєю радістю, набагато частіше прагнуть поділитися поганими враженнями.Тому якщо користувач залишив один єдиний негативний відгук, це ще ні про що не говорить.

Яскравий приклад рекламних відгуків, відгуки про шампуні рецепти бабусі Агафії на сайті irecommend.ru.На момент написання статті, половина користувачів написали позитивні рецензії не залишили більше ніяких відгуків.

шампуньІнтернет магазини

Як правило, на великих майданчиках, дуже важко зустріти підставні відгук и.Рекламісти, у всякому разі, поки, обходять ці ресурси стороною.Винятком можуть стати сайти прайс-агрегатори, у зв'язку з величезною відвідуваністю деяких з них, легко можна натрапити на підставний відгук. А от власники невеликих інтернет магазинів, можуть самі залишати позитивні відгуки про товари, які їм найбільше вигідно продавати.Хоча і це велика рідкість, оскільки дуже мало магазинів працює зі свого складу, і їм немає ніякого резону «впарювати» щось покупцеві.

Відгуки про миючу косметику

Все вище описане, можна повною мірою віднести і до відгуків про шампуні, кондиціонерах і т.п., але існують і власні підводні камені у відгуках про косметичних продуктах.

Не дивлячись на всі старання виробників, зробити свої косметичні товари універсальними, все ж, часто, діють вони на різних людей по-різному. Що добре підійшло одній людині, може не підійти іншому і навпаки. Хоча. якщо кількість негативних відгуків набагато перевершує кількість позитивних, мабуть, варто утриматися від покупки.

Інша сторона медалі - неграмотне застосування. Як можна розраховувати на адекватну інформацію, наприклад, читаючи відгуки про шампунь проти лупи, якщо багато людей навіть не знають яка у них лупа і що послужило причиною її появи.Звичайно, більшою мірою це стосується негативних відгуків.


Висновок

І все ж відгуки залишаються одним з небагатьох джерел більш-менш достовірної інформації, як в мережі, так і в офлайні.І не дивилися ря на все більше проникнення реклами, основна кількість відгуків пишеться реальними людьми про те, що вони дійсно відчули на собі.Хоча обов'язково слід враховувати, що далеко не всі групи товарів можуть бути оцінені адекватно усіма рецензентами. Тому, наприклад, не варто сподіватися достовірно, дізнатися завдяки відгукам, який шампунь краще. Хоча цілком імовірно дізнатися який шампунь гірший. Крім того, нерідко негативні відгуки пишуться під впливом моменту і факти в таких відгуках можуть бути навмисно перекручені. Так що читайте відгуки, намагайтеся відсівати рекламні і пам'ятайте, що останньою інстанцією завжди повинно бути не чуже, а Ваша особиста думка.

Поділіться корисною інформацією:

 

 

 

Багато споживачів в надії вирішити проблеми з волоссям за допомогою шампуню, набувають за величезні гроші професійний шампунь. Але що вони купують насправді? Прочитавши цю статтю, ви дізнаєтесь: що продається в перукарнях під виглядом...

 

Коментарі

Post new comment

Нотатка

Пожалуйста, не оставляйте внешних ссылок, такие комментарии блокируются автоматически. Все комментарии на этом сайте публикуются только после просмотра модератором.

Сразу после публикации, Вы можете получить уведомление на ваш электронный ящик. Если Вы хотите получить уведомление, поставьте галочку под формой комментариев.

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Яндекс.Метрика