Натуральний шампунь

натуральний шампуньЯк маркетологи використовують моду на натуральну косметику

У якийсь момент, не знайшовши нічого кращого щоб виділитися на тлі конкурентів, ряд косметичних фірм вирішили називати свою продукцію іншою, що містить правильні інгредієнти. Однією з перших так заявила про себе фірма «Neways». Можливо, з їхньої подачі почалося цькування лаурилсульфату натрію. Лауретсульфат почали додавати пізніше.

Піонер «натуральних шампунів»

Вся натуральність продукції подібних фірм полягає лише в тому, що одні синтетичні компоненти шампунів були замінені іншими. Для прикладу візьмемо шампунь «Keratonics Deep Cleansing Shampoo» виробництва «Neways». Судячи зі складу це «м'який» шампунь, який не містить аніонних ПАР. Його відмінна риса від переважної більшості шампунів - вода тут на дев'ятому місці. І це досить дивно, т.к. зазвичай вміст основного ПАР, навіть неионогенного, не повинно перевищувати 20% -30% від загального числа інгредієнтів.

Тут же виходить, просто величезне, в масштабах шампуню, кількість Натрію лауроіл-сукрозінат. До речі, в російському інтернет-магазині цей шампунь коштує рівно в 2 рази дорожче, ніж в американському. І ще один цікавий факт: на американському сайті цей шампунь відносять до Home: Personal Care, на російському сайті Keratonics відносять до професійної лінії. При такій кількості ПАР він вже точно відмиє не гірше, ніж лауретсульфат, але вельми сумнівно, що шкіра і волосся при цьому постраждають принципово менше.

Справедливості заради, слід зазначити, що на батьківщині Neways не позиціонує себе як виробник натуральної косметики. Але як виробник косметики, яка не містить шкідливих для здоров'я компонентів. А от російські і українські дистриб'ютори так і заявляють. Ось цитата з одного з безлічі сайтів в підтримку цієї фірми: «... асортимент продукції великий: креми, шампуні, косметика, БАДи, автокосметика, миючі засоби і т.д., ви завжди знайдете потрібний товар, який при цьому натуральний і не має в своєму складі шкідливих компонентів».

Але справа навіть не в цьому, а в тому, що всі натуральні компоненти знаходяться в кінці списку, а значить їх зміст мізерно мало. В цьому немає нічого дивного. Будь-який виробник прекрасно знає, що користі волоссю і шкірі голови від переважної більшості таких компонентів у складі шампуню немає ніякої, так навіщо даремно добро переводити. Досить вже того, що допитливий споживач побачить в складі Лактобактерии екстракту кореня васабі, Лимона екстракт, Яблука екстракт, Карликової пальми плодів екстракт і так далі, буде задоволений і відразу купить такий «натуральний» продукт.

натуральний шампуньБабуся Агафія - сибірський хімік

Ще один виробник «натуральних» косметичних миючих засобів на сей раз російський - «Рецепти бабусі Агафії». Найцікавіше в продуктах цієї серії те, що вони нібито створюються за рецептами якоїсь сибірської травниці Агафії Тихонівни Єрмакової.

Якщо подивитися його складу, то відразу буде видно, що за рецепт був складений сибірської травниця :). Правда, відтворений склад виробником з маленькими доповненнями, загнавши все натуральні компоненти в кінець списку. Особливо комічно тут виглядає екстракт мильного кореня ближче до кінця списку, очолює який лауретсульфат натрію. Навіщо тут мильнянка? Який він може внести вклад в миючу здатність шампуню? Наші постійні читачі знають відповідь - щоб покрасуватися на етикетці крупним шрифтом. До тих пір, поки споживач не навчиться дивитися і розуміти, що пишуть на звороті упаковки, виробники і далі будуть безсоромно брехати на лицьовій. Як можна писати «на основі мильного кореня», коли основа у цього шампуню така ж, як і у сотень інших - лауретсульфат. І погано не те, що основа така, а те, що вішають локшину. Зараз виробники цієї «натуральної» косметики пішли ще далі і запустили серію на талій воді. Толку від неї в складі шампуню не більше як від мильного кореня. Більшість людей миють голову під душем і вся тала вода, якщо вона там звичайно є, буде моментально розбавлена водопровідної. Таким чином, ми отримуємо самий пересічний шампунь з дешевої сировини, який ховається за красивим фасадом з фраз про натуральність і користь. Але він і коштує недорого.

Одна назва ...

Всі натуральні екстракти на шляху до шампуню пройшли масу хімічних перетворень і цілком очевидно, що їх натуральність значною мірою втрачена. І знову нічого дивного. Натуральні екстракти досить сильні алергени, а виробники намагаються робити свої продукти гіпоалергенними. Таким чином, всупереч рекламним твердженнями однієї російської фірми, молоко і мед в натуральному вигляді і у складі косметичних засобів далеко не одне й те саме.

Однак існує чимало косметичних фірм, які не додають у свою продукцію натуральних компонентів зовсім. І при цьому вперто називають свою продукцію натуральною. Одна з таких фірм - Attirance. Тут все, що можна назвати класикою жанру - яскраві кольори, фруктові аромати і смачні назви. Все це повинно викликати у споживача асоціації з «натуральними» складовими їхньої продукції. Але якщо ви вже знаєте, як вибрати шампунь, то наявність яскравих кольорів і фруктових запахів повинні викликати у Вас підозри щодо якості такої продукції.

Всі, або майже всі, натуральні компоненти продукції таких фірм містяться виключно у ... назві. Для прикладу помилуємось складом «натурального» мила «Козине молоко - овес» Інформація була взята з сайту, який торгує косметикою з претензією на натуральність 4nature. На відміну від багатьох інших сайтів, там чесно вказується склад більшості реалізованої продукції.

Але на багатьох споживачів ці дешеві виверти діють прекрасно. Дешеві в усіх сенсах цього слова. Барвники коштують копійки, аромату із фруктовими ароматами теж. Тільки видно на форумах: «ой як смачно пахне, так і хочеться з'їсти ...» або «таке красиве і ароматне, а яка шикарна упаковка ...» і так далі і тому подібне. При цьому коштують ці косметичні продукти аж ніяк недешево. Наприклад, сто грам цього чудо мила - цілих 6 доларів. Природно, склад інших миючих косметичних продуктів цієї фірми настільки ж «натуральний».

натуральний шампуньПідсумок

Були розглянуті тільки три приклади продукції фірм, які позиціонують свою косметику як натуральну або органічну. Ці приклади в повній мірі відображають загальні тенденції, характерні для такого роду продукції. Адже якість шампуня визначається не наявністю або відсутністю натуральних компонентів, а збалансованістю моющей композиції і якістю інших синтетичних речовин.

І останнє. Натуральні компоненти можуть принести позитивний ефект у складі тих засобів по догляду за волоссям, які залишаються для впливу на час значно більше, ніж 1 хвилина.

А шампунь знаходиться на волоссі і шкірі голови дуже нетривалий час. За такий час жоден натуральний компонент не встигне подіяти. А оскільки шампунь має гарну миючу здатність, то всі ці натуральні екстракти, будь вони навіть в достатньому для благотворного впливу кількості, будуть змиті моющей композицією, так і не діставшись до адресата. Якщо ж шампунь погано відмиває - то навіщо він потрібен?

Поділіться корисною інформацією:

 

 

 

Дуже важливо правильно вибрати шампунь. То як буде обраний шампунь, може згодом спричинити за собою проблеми з волоссям і шкірою голови. Не варто вірити рекламі або наслідувати приклади подруг - один і той же шампунь може неоднаково...

Коментарі

Post new comment

Нотатка

Пожалуйста, не оставляйте внешних ссылок, такие комментарии блокируются автоматически. Все комментарии на этом сайте публикуются только после просмотра модератором.

Сразу после публикации, Вы можете получить уведомление на ваш электронный ящик. Если Вы хотите получить уведомление, поставьте галочку под формой комментариев.

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Яндекс.Метрика